Escola Kids Moto OffRoad la Garrotxa

ESCOLA D’ANAR AMB MOTO PER NENS

L’escola d’anar amb moto per nens és un projecte de Moto club d’amics del motor de Catalunya amb la col•laboració del pilot Albert Bas i Dani Soler, que s’encarreguen de preparar els nostres pilots.

Ja fa molts anys que l’Albert Bas, molt conegut a Catalunya, “remena” els vehicles de dues rodes. La seva passió pels vehicles a motor el va portar fa més de cinc anys a impulsar una activitat diferent i innovadora, l’escola per nens. Els cursos són pràctics i teòrics en una aula. Tenim preparat els pròxims cursos per la temporada 2020. En Dani Soler està preparant uns cursos especialitzats en pistes americanes, no us perdeu els seus cursos!

Ja estan obertes les places pels pròxims cursos, per reservar la teva cal que truquis al telèfon de l’escola: 635953708/616818256 o envia un correu electrònic a motoclubamicsdelmotor@gmail.com
Escola Kids Moto off road la Garrotxa
Ctra Santa Pau 47
17174 Sant Feliu de Pallerols